Klacht Goedkopehypotheek.nl: traag en geen zelfkritische houding

Klachtnummer
# 176669
Gebruiker
DPOST
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 januari 2016 de opdrachtbevestiging getekend, op 11 maart de getekende offerte naar de hypotheekverstrekker, op 28 april 2016 is het passeren van de hypotheekakte bij de notaris gepland. Alles gaat goed tot in april de buitendienstmedewerker bij Goedkope Hypotheken vertrekt en ik werd veroordeeld tot de binnendienst. Medewerkers weten niets en vergeten zaken op te vragen. Op 11 mei 2016 mijn eerste klacht, op 13 juni de volgende klacht ingediend bij Goedkope Hypotheken een claim ingediend ter compensatie van mijn schade van de vertraging. Uiteindelijk is, met hangen en wurgen de hypotheekakte op 24 juni gepasseerd bij de notaris.
De reactie van Goedkope Hypotheken op mijn klacht was treurig, uit onze administratie blijkt dat wij ons ruimschoots hebben ingezet om het dossier zo snel mogelijk te laten passeren. Geen enkele zelfkritiek en gevoel voor de klant!

De oplossing

ik wil erkenning van de fouten bij Goedkope Hypotheken en een financiële compensatie

0 reacties

Ook een klacht indienen over Goedkopehypotheek.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen