Klacht Goedkopehypotheek.nl: waardeloze organisatie

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 286268
Gebruiker
H.P. Bijleveld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

had hypotheek aangepast; moest na een paar maanden vanwege een calamiteit een extra hypotheekbedrag opnemen. Hoefde daar niet voor naar de notaris. Moest wel € 1250,- afrekenen. Was mij niet eerder verteld.
Communicatie verliep slecht; hypotheekadviseur reageerde niet of vertraagd; moest bij andere bedrijven informeren naar de voortgang. Wie is EDR. Wie is gerust leven?
Had contract onder tijdsdruk getekend dus kon betaling vanwege wanprestatie niet inhouden.
Kreeg het gevoel met een paar financiële cowboys te maken te hebben.

De oplossing

Financiële genoegdoening en excuses voor de lange duur van aanvraag tot betaling.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.P. Bijleveld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Goedkopehypotheek.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen