Klacht Goedkopehypotheek.nl: waardeloze organisatie
Details
De klacht
had hypotheek aangepast; moest na een paar maanden vanwege een calamiteit een extra hypotheekbedrag opnemen. Hoefde daar niet voor naar de notaris. Moest wel € 1250,- afrekenen. Was mij niet eerder verteld.Communicatie verliep slecht; hypotheekadviseur reageerde niet of vertraagd; moest bij andere bedrijven informeren naar de voortgang. Wie is EDR. Wie is gerust leven?
Had contract onder tijdsdruk getekend dus kon betaling vanwege wanprestatie niet inhouden.
Kreeg het gevoel met een paar financiële cowboys te maken te hebben.
De oplossing
Financiële genoegdoening en excuses voor de lange duur van aanvraag tot betaling.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.