Klacht Goedkopehypotheek.nl: wanprestatie
Details
De klacht
medio mei 2015 met ze in zee gegaan. door slechte communicatie duurde het meer dan 4 maand nadat we zelf gebeld te hebben is ons medegedeeld dat onze adviseur [naam verwijderd door moderator] op non actief is gezet en dat de binnendienst de boel zou op pakken.na 5 maand hebben wij volgens hun op 17-02-2016 mail van hun ontvangen. dit zou het laatste bericht van hun zijn geweest
nu 9 maand verder weer mail ontvangen met een factuur van 2400 euro die wij aan hen zouden moeten betalen .
wij via mail laten weten dat wij het hier niet mee eens zijn en dus ook niet betalen
De oplossing
kwijtschelding van de 2400 eurocompenstatie van de 14 maand hoge hypotheeklasten
en 2x kosten van taxatie rapport
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.