Klacht Goedkopehypotheek.nl: wanprestatie

Klachtnummer
# 198990
Gebruiker
riavink
Datum
2 reacties

Details

De klacht

medio mei 2015 met ze in zee gegaan. door slechte communicatie duurde het meer dan 4 maand nadat we zelf gebeld te hebben is ons medegedeeld dat onze adviseur [naam verwijderd door moderator] op non actief is gezet en dat de binnendienst de boel zou op pakken.
na 5 maand hebben wij volgens hun op 17-02-2016 mail van hun ontvangen. dit zou het laatste bericht van hun zijn geweest
nu 9 maand verder weer mail ontvangen met een factuur van 2400 euro die wij aan hen zouden moeten betalen .
wij via mail laten weten dat wij het hier niet mee eens zijn en dus ook niet betalen

De oplossing

kwijtschelding van de 2400 euro
compenstatie van de 14 maand hoge hypotheeklasten
en 2x kosten van taxatie rapport

2 reacties

  1. Auteur
    Goedkopehypotheek.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Vink,

    U heeft reeds de klacht ook rechtstreeks bij ons ingediend. Wij hebben hier reeds al een reactie op gegeven.

    Als bedrijf zullen wij verder niet online op uw klacht reageren.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team Goedkopehypotheek.nl
  2. Auteur
    riavink
    Datum
    jammer dat ondanks melding hier jullie niet met een bevredigende reactie willen komen

Ook een klacht indienen over Goedkopehypotheek.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen