Opgelost door Goedkoper.nl: bestelling niet geleverd en klantenservice onbereikbaar

sad Opgelost
S.A. Zaal

op 16-4 een borstel besteld en daarna niets meer gehoor. Op alle mogelijke manieren de klantenservice geprobeerd te bereiken maar geen gehoor, zowel per mail, telefoon als op de chat op de pagina van goedkoper.nl. behalve dat de bostel niet op de beloofde datum is geleverd vind ik ook de onbereikbaarheid een heel slecht punt.

zosnel mogelijk contact met mij opnemen en zo snel mogelijk mijn bestelling leveren, liefst met verklaring waarom het langer heeft geduurd.
Het probleem is opgelost toen de nieuwe eigenaar contact heeft opgenomen. Tot op de dag van vandaag geen contact kunnen krijgen met Goedkoper.nl Inmiddels wel na 3 maanden de bestelling binnen gekregen.

S.A. Zaal
    zo jammer dat ik nog wel reclame krijg van goedkoper.nl maar geen reactie op mijn mails en dit klachtenkompas, goede raad? NOOIT BESTELLEN, ook niet bij hun nieuwe naam DealPatrol!!!

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?