Klacht Goedkoper.nl: Betaalde bestelling niet ontvangen.

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 381317
Gebruiker
JEG Slenter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben een bestelling geplaatst voor een grote opbergbox voor buiten op 7 juli 2019.
Op 9 juli bevestiging ontvangen van Goedkoper.nl onder nr. DEI59677. Nog steeds is niets geleverd. We hebben tweemaal gebruik gemaakt van supportformulieren. Ook hier hebben niets over vernomen. Kortom geen levering en geen reactie.

De oplossing

Levering van de opbergbox of geld teug.

1 reactie

  1. Auteur
    JEG Slenter
    Datum
    Goedkoper heeft per mail 5-8-2019 toegezegd binnen 5 werkdagen te leveren. Hiermee zijn we akkoord gegaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JEG Slenter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Binnen 5 werkdagen leveren Vandaag 7 werkdagen verder. Nog niets ontvangen en overweeg nu naar de politie te gaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen