Opgelost door Goedkoper.nl: Een bestelling wordt niet geleverd, e-mails worden niet beantwoord en geen telefonisch contact .
Details
Klacht
Ik heb in april een bestelling voor twee hangmatten gedaan bij Goedkoper.nl en daarvoor 35,85 euro betaald. De levering zou volgens reactie van Goedkoper.nl rond 30 april 2021 plaatsvinden en ik zou daar een bericht van krijgen. Er gebeurde niets, dus ik besloot op 10 mei een e-mail te sturen naar Goedkoper.nl, maar kreeg geen reactie. Na nog een e-mail, waar geen reactie op kwam, heb ik het telefoonnummer van Goedkoper.nl gebeld, maar daar wordt het gesprek na de mededeling dat er wordt doorverbonden met een medewerker, beëindigd.Kortom, geen enkele mogelijkheid om verhaal te halen. Heel vervelend en bevreemdend.
Gewenste oplossing
Ik wil dat Goedkoper.nl een teken van leven geeft en duidelijk maakt wat er met hun levering aan de hand is.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.