Opgelost door Goedkoper.nl: Een bestelling wordt niet geleverd, e-mails worden niet beantwoord en geen telefonisch contact .

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 538351
Gebruiker
A.J. de Weme
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb in april een bestelling voor twee hangmatten gedaan bij Goedkoper.nl en daarvoor 35,85 euro betaald. De levering zou volgens reactie van Goedkoper.nl rond 30 april 2021 plaatsvinden en ik zou daar een bericht van krijgen. Er gebeurde niets, dus ik besloot op 10 mei een e-mail te sturen naar Goedkoper.nl, maar kreeg geen reactie. Na nog een e-mail, waar geen reactie op kwam, heb ik het telefoonnummer van Goedkoper.nl gebeld, maar daar wordt het gesprek na de mededeling dat er wordt doorverbonden met een medewerker, beëindigd.
Kortom, geen enkele mogelijkheid om verhaal te halen. Heel vervelend en bevreemdend.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Goedkoper.nl een teken van leven geeft en duidelijk maakt wat er met hun levering aan de hand is.
Geboden oplossing
Verwonderlijk dat zonder enig contact of begeleidend bericht het pakket twee maanden te laat alsnog arriveert. Was het herhaaldelijk klagen via Klachtencompas de enige manier om tot daden aan te zetten?
Status
opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    A.J. de Weme
    Datum
    Beste medewerker/ster Goedkoper,

    Nog steeds heb ik geen reactie gekregen op mijn klacht dat de beloofde hangmatten nog steeds niet geleverd zijn. En ik heb ook geen enkele reactie uwerzijds gekregen waarom er geen levering heeft plaatsgevonden rond 30 april 2021.
    Hopelijk reageert u alsnog, voordat ik noodgedwongen tot juridische vervolgstappen moet overgaan.

    Met teleurgestelde groet,

    Bert de Weme
  2. Auteur
    A.J. de Weme
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    A.J. de Weme
    Datum
    Het lijkt een gebed zonder einde met Goedkoper. Geen enkele reactie vanuit Goedkoper, niet op e-mails en klachtenkompas, ook niet mogelijk om telefonisch contact te krijgen.
    Volgende week ga ik over tot melding van mijn klacht bij andere consumentenorganisaties.
    Bert de Weme

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen