Opgelost door Goedkoper.nl: Geen geld terug bij niet levering.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 369787
Gebruiker
Ben
Datum
1 reactie

Details

Klacht

28 mei fruitbomen besteld bij goedkoper.nl en die konden niet geleverd worden, volgens goedkoper.nl is het geld gelijk teruggestort maar dit is niet waar. Na bericht hierover houden ze voet bij stuk en blijven zeggen dat het gestort is.Heb nu aangeboden mijn bankoverzicht op te sturen maar heb nog niks vernomen. Al eerder ook verkeerde zending gehad maar toen laten zitten (verkeerde kleur product) en nog al eens producten die niet leverbaar bleken. Begin steeds meer te twijfelen over de organisatie en bestel hier maar even niet meer. Moet wel toegeven na verschillende incidenten dat ik wat geirriteerd ben en heb gereageerd.

Gewenste oplossing

Geld alsnog overmaken.
Geboden oplossing
Ik heb geen excuus gekregen maar het geld is wel teruggestort, dus daar ben ik blij mee.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Ben
    Datum
    Nog steeds geen reactie en mijn geld nog niet terug gekregen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen