Klacht Goedkoper.nl: Geen terugbetaling ontvangen van een ruim binnen de gestelde termijn retour gestuurd product .

Klachtnummer
# 408731
Gebruiker
Scholt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een paar Travelin laarzen retour gestuurd vanwege te kleine maat op 17 oktober (meteen nieuwe gekocht in goede maat). Blijkens track & trace code van Post.nl zijn ze op 18 oktober afgeleverd op het opgegeven retouradres. Na vele emails en telefoontjes nog steeds het geld (€ 96,90) niet terug ontvangen. Mijn meldingen zijn volgens de frontoffice doorgestuurd naar de administratie, echter er komt geen enkele reactie. Relevante gegevens:
- ordernummer: DEP67748, fact.nr. 59094
- product ontvangen 16-10-2019
- product retour gestuurd 17-10-2019, track & trace nr.
3SKABA312374430
- Afgeleverd door post.nl 18-10-2019 om 12.13 u.

De oplossing

Alsnog het door mij betaalde bedrag van € 96,90 voor het retour gezonden product op mijn rekening overmaken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?