Opgelost door Goedkoper.nl: Geen terugstorting van betaalde geannuleerde bestelling

content Opgelost
Veteraan

14 nov.2019 snapcam besteld a €35,90 en betaald.Levering werd vertraagd en bestelling geannuleerd.Door hen bevestigd met de verzekering dat binnen 14 dagen het geld werd geretourneerd.Nee dus .Ook na herhaalde aanmaningen zowel via klanten service als mail (5x)
gebeurt er niets.Gezien ook klachten van velen lijkt dit op oplichting, in ieder geval onbetrouwbaar.De nieuwste truc is bij telef. klantenservice, 0202443612 dat er 10,12, 16 of meer wachtenden zijn en je komt nooit aan de beurt.Wel elke dag nieuwe aanbiedingen per mail.

zorgen dat de betaling van €35,90 teruggestort wordt.

Veteraan
Nadat voor jullie de klacht gesloten was zonder resultaat,nog een aanmaning gestuurd en tenslotte nog een telefoongesprek na een lange wachttijd dat eindigde met de belofte dat het bedrag zou worden overgemaakt. Ja, dat heb ik 3 weken terug ook gehoord , maar nada. Per email kreeg ik bericht van Goedkoper NL dat het bedrag was overgemaakt, en ja hoor, 2 dagen later kwam het binnen.Zaak dus uiteindelijk naar tevredenheid afgehandeld hoewel het nogal wat moeite heeft gekost.

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?