Opgelost door Goedkoper.nl: Geld nog steeds niet terug gestort

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 386189
Gebruiker
Bjorn
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Op 24mei hadden wij een bestelling bij Goedkoper.nl geplaatst.
Maar het leveren van de bestelling liet zo lang op zich wachten, dat ik deze geannuleerd heb.
Op 24juni heb ik hiervan een bevestiging ontvangen. Het geld zou binnen 14dagen terug gestort zou worden, maar tot op heden niets ontvangen. En op e-mails wordt niet gereageerd.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Goedkoper.nl mijn geld zo snel mogelijk terug stort.
Geboden oplossing
Het geld is na maanden wachten uiteindelijk terug gestort.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

4 reacties

  1. Auteur
    Bjorn
    Datum
    Nog steeds geen reactie van Goedkoper.nl
  2. Auteur
    Bjorn
    Datum
    Uiteraard nog steeds geen reactie van deze firma
  3. Auteur
    Bjorn
    Datum
    Ik wacht nu al bijna 3 maanden dat ze ons geld terug storten. Dat was ook meteen de laatste keer dat iets van hun gehoord hebben.
  4. Auteur
    Goedkoper.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Bjorn,

    Allereerst onze oprechte excuses voor het ervaren ongemak met betrekking tot het niet uitbetalen van je creditfactuur. Dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest en valt niet goed te praten.

    Ik heb dit meteen doorgestuurd naar onze administratie, ik verwacht dat het morgen, uiterlijk maandag a.s. bij jou zal worden bijgeschreven op het rekeningnummer (eindigend op 9089).

    Groet,

    Anna

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen