Opgelost door Goedkoper.nl: Goedkoper.nl doet niet wat ze beloven.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 406333
Gebruiker
Jimboba23
Datum
21 reacties

Details

De klacht

Op 24-10-2019 led lampen besteld. Volgens de site nog in voorraad.
05-11-2019 echter nog steeds niets ontvangen. Telefonisch contact opgenomen. Krijg excuses er wordt 11-11 geleverd, dus niet. 14-11 maar weer een telefoontje gepleegd. Wéér excuses, levering zal 19-11 plaats vinden. Vandaag 04-12-2019 nog steeds niets ontvangen. Meerdere malen precies om 10.00 uur telefonisch contact met Goedkoper.nl opgenomen, wordt echter direct in een wachtrij gezet waar ik niet meer uit kom. Hoe kom ik nu aan mijn bestelde goederen of restitutie van het door mij betaalde bedrag?

De oplossing

Optie 1: Alsnog levering bestelling.

Optie 2: Restitie van het aan
Goedkoper.nl betaalde
bedrag.

21 reacties

  1. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Vandaag is het 9 december en tot nu toe nog niets van Goedkoper.nl vernomen!

  2. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Nog niets van Goedkoper.nl vernomen
  3. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Vandaag 18 december nog niets van Goedkoper.nl vernomen. Maar weer gebeld en een half uur in de wachtrij gestaan. Toch Jochem aan de lijn gekregen, deze zegt toe dat de leverancier voor de kerst gaat leveren. Daar heb ik géén vertrouwen meer in, daarom Jochem verzocht de order maar te annuleren. Hij zegt toe dit te doen en dat het door mij voldane bedrag binnen 2 weken op mijn rekening wordt terug gestort. Afwachten dus dan maar.
  4. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Nog geen geld terug ontvangen van Goedkoper.nl.
  5. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Nog geen restitutie ontvangen!
  6. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Nog steeds géén restitutie van Goedkoper.nl ontvangen.
  7. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Vandaag is het woensdag 8 januari 2020 en ik heb nog steeds géén restitutie gehad van het door mij betaalde bedrag van de geanuleerde bestelling.
  8. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Vandaag is het dinsdag 14 januari 2020 en ik heb nog steeds geen restitutie ontvangen van Goedkoper.nl
  9. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Vandaag is het maandag 20 januari en ik heb nog steeds geen restitutie van Goedkoper.nl ontvangen.
  10. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Vandaag is het zaterdag 25 januari en nog niets van Goedkoper.nl vernomen.
  11. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Het is vandaag vrijdag 31 Januari. Nog steeds geen restitutie gekregen van het aan Goedkoper.nl betaalde bedrag.
    Begin volgende week maar weer eens telefonisch contact opnemen.🙁
  12. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Vandaag is het woensdag 5 februari.
    We hebben nog steeds geen restitutie van het door ons betaalde bedrag mogen ontvangen.
    Het bedrag zou 2 weken na annulering van de bestelling op onze rekening teruggestort zijn.
  13. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Vandaag is het 10 Februari en we hebben nog steeds geen restitutie van Goedkoper.nl gekregen. 🙁
  14. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Vandaag is het 10 Februari en we hebben nog steeds geen restitutie van Goedkoper.nl gekregen. 🙁
  15. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Vandaag is het 10 Februari en we hebben nog steeds geen restitutie van Goedkoper.nl gekregen. 🙁
  16. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Vandaag is het maandag 17 februari en we hebben nog steeds geen restitutie ontvangen van Goedkoper.nl
  17. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Vandaag is het 23 Februari en we hebben nog geen restitutie van Goedkoper.nl
    gekregen.
  18. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Het is vandaag zaterdag 29 februari en wij hebben nog steeds géén restitutie van het door ons betaalde bedrag ontvangen.
  19. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Vandaag is het donderdag 5 maart 12.36 uur en we hebben nog steeds geen restitutie van het aan Goedkoper.nl betaalde bedrag gekregen.
    Daarom maar weer eens telefonisch gebeld met de klantenservice 020-2443612. Ik krijg echter een computer met de melding dat zij gesloten zijn.
    Vreemd op de site staat dat ze ma t/m vr telefonisch bereikbaar zijn tussen 10.00-13.15 / 14.00-16.30 uur. Na 14.00 uur maar weer proberen.🙁
  20. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Vandaag 11 maart gebeld om 11.00 uur met Goedkoper.nl. Ik krijg zowaar zonder al te lang te hoeven wachten een vriendelijke, jonge dame aan de telefoon. Zij zegt toe, na mijn verhaal aangehoord te hebben, dat de 18,90 euro morgen op onze rekening staat. Morgen afwachten dus maar.
  21. Auteur
    Jimboba23
    Datum
    Donderdag 12 maart even onze rekening gecheckt op een beschrijving van Goedkoper.nl. Het bedrag van 18,90 euro is keurig ontvangen. Eindelijk!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jimboba23
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goedkoper.nl heeft na annulering van de bestelling op 18 december 2019 het door ons betaalde bedrag op 12 maart 2020 teruggestort op onze rekening. Dit nadat wij er zelf nog even achter aan hebben gebeld op 11 maart. Al met al zó goedkoop was Goedkoper.nl niet in ons geval. Voor ons nooit meer!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen