Opgelost door Goedkoper.nl: Goedkoper.nl t.o.v. andere snelle Internetwinkels neemt het niet zo nauw met de levertijd?

# 311968
J.

Op 30 juni bestelling geplaatst, op 5 juli bericht dat de bestelling zou worden verwerkt en binnen 5 werkdagen bericht zou krijgen over de werkelijke verzenddatum. Niets gehoord dus op vandaag, bellen naar het 0900 nummer is zinloos. Een damesstem verteld dat er op niemand beschikbaar is u te woord te staan maar u kunt wel gebruik maken van het supportformulier dan krijgt u binnen 3 dagen een reactie. Niet waar, reeds tweemaal geprobeerd.
De vraag is of Goedkoper.nl wel betrouwbaar is. De vestiging is een woon appartement aan de haven van Scheveningen dus geen bedrijfspand.

Of snel op correcte wijze het bestelde product zoals op de website is aangeboden ontvangen. Of per omgaande geld terug storten.

J.
De bestelling is op 11 juli keurig op het opgegeven adres bezorgd. De kwaliteit is conform de aanbieding op de nieuwsbrief van Goedkoper.nl. Daarmee onze klacht opgelost wat betreft product en leverantie. Wel zou Goedkoper.nl er goed aan doen duidelijker te zijn over de levertijd en zorgen dat de supportlijn ook daadwerkelijk support levert als er vragen zijn.

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?