Opgelost door Goedkoper.nl: Gordijnen besteld en betaald maar niks ontvangen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 386065
Gebruiker
Ilonka
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Hallo,ik heb 3 augustus bij GK.nl gordijnen besteld ,kreeg 5 augustus een mailtje dat er vertraging was ,en dat ik binnen 5 dgn mijn gordijnen opgestuurd zou krijgen ,we zijn ondertussen 14 dgn verder ,en nog steeds niks gekregen maar wel betaald .
Wat is dit voor bedrog ?? Mensen bestellen daar omdat `t goedkoop is ,maar op de lange duur wordt je gewoon opgelicht en wordt `t wel heel duur ,en vooral als je je geld niet meer terug ziet ..........

Gewenste oplossing

Graag mijn gordijnen simpel zat .
Geboden oplossing
gordijnen zijn eindelijk geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    Ilonka
    Datum
    nog steeds geen reactie van GK.nl ,wat een wan praktijken ...........zo zonde van mijn centjes waar ik zo zuinig op moet zijn ,en dan wordt je zo getild .......... schande..
  2. Auteur
    Ilonka
    Datum
    Nah vanmiddag een mail gekregen van GK.nl dat ik morgen tussen 14 en 18 uur mijn gordijnen zal hebben .........we zullen zien ................
  3. Auteur
    Ilonka
    Datum
    Vandaag eindelijk mijn gordijnen binnen ,gekregen ,zijn heel mooi en goeie kwaliteit ,maar ik bestel er nooit nog iets .goeie les voor de volgende keer .

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen