Opgelost door Goedkoper.nl: herroepingsrecht wordt niet gehonoreerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 358530
Gebruiker
g. bout
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb verschillende malen berichten gestuurd en gevraagd waar mijn bestelling voor 2 digitale weegschalen blijft. Nooit antwoord gehad. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling herroepen met support ticket 24269. Zou na 3 dagen bericht krijgen maar heb niets gehoord. Vrijdag j.l. zijn de weegschalen geleverd, die moeten terug omdat ik inmiddels elders weegschalen heb gekocht.

Gewenste oplossing

Herroepingsrecht honoreren en meedelen hoe ik de weegschalen kan retourneren.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen