Opgelost door Goedkoper.nl: Ik heb een zweefparasol besteld en betaald via creditcard. Nooit meer iets vernomen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 541751
Gebruiker
I.M. Holl-Overweg
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een zweefparasol besteld en betaald via creditcard. Nooit meer iets vernomen en hun telefoonnummer is niet in gebruik.

Gewenste oplossing

Mij een mail sturen wanneer mijn bestelling wordt geleverd of het geld terugstorten.
Geboden oplossing
Dealptrol die Goedkoper.nl heeft overgenomen heeft ervoor gezorgd dat ik het geld heb teruggekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    I.M. Holl-Overweg
    Datum
    Ik heb nog steeds niets gehoord van goedkoper.nl
    Geen bestelling ontvangen. Mijn geld niet terug en geen reactie. Schandalig

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen