Klacht Goedkoper.nl: Klein deel van bestelling ontvangen, Groot deel nooit ontvangen nog terugbetaald b

HACHMANG

Na bijna 6 maanden is mijn situatie nog steeds niet opgelost bij Goedkoper.nl
Via verschillende kanalen geprobeerd maar elke keer met dezelfde 14 dagen mail.

Bestelling gedaan 24 juni 2019
7 items. bedrag €109,60

Na wat emails van mijn kant waar mijn bestelling blijft krijg ik op 5 augustus een mail dat er vertraging is opgelopen. binnen 5 dagen zal het verstuurd worden.

Op 9 augustus krijg ik een mail dat 1 van de 7 items niet meer leverbaar zijn.
Het bedrag zou binnen 14 dagen gecrediteerd worden.

Op 9 augustus krijg ik een tweede email dat 2 items niet meer leverbaar zijn (dus 3 in totaal)
Binnen 14 dagen gecrediteerd worden.

Op 23 augustus ontvang ik een factuur voor de overige 4 items. Totaalbedrag €50,75

Op 19 september krijg ik (na klacht bij paypal) dat er binnen 3 dagen €12,95 terug gestort gaat worden (dat is 1 item terug betaald)
Geen vermelding van de andere 2 items (waarde €45,90)

Op 15 oktober krijg ik mail dat de bestelling van de aanwezifge items is verstuurd. Ik krijg 3 van de 4 items.

Na heel wat over en weer gemail (bellen is zo goed als onmogelijk) krijg ik op 31 oktober (ruim 4 maanden later) €12,95 terug gestort via paypal.

En dan wordt het stil.
Ik krijg dus nog €12,95 van 1 item terug dat nooit geleverd is (dekbedovertrek - had er 2 besteld, 1 zou nog maar leverbaar zijn)
en €45,90 van de dekbedovertrekken waarvan ik op 9 augustus bericht werd dat die niet meer leverbaar waren.

Ik heb hier nooit een creditnota van ontvangen.

Ik had ook al maanden voordat de levering kwam gevraagd om de complete bestelling te annuleren. Dit zou binnen 14 dagen gedaan zijn, maar goed... Laten we het niet nog ingewikkelder maken.

Ik verwacht dus nog steeds €45,90 + €12,95 = €58,85 terug.

Ik wil dat simpel weg mijn geld terug ontvangen.
Ik ben hier nu al bijna 6 maanden moeite voor aan het doen en ook gaat het maar over een bedrag van €58,85 - ik geef niet op. Het gaat om principe.
Ondertussen weten we dat heel wat andere sites van dezelfde eigenaar zijn, allemaal met dezelfde klachten. Het zal toch een keer opgelost moeten worden. We weten nu wie het is, waar die woont etc.
Als genoeg gedupeerden samen spannen dan kunnen we hier toch zeker iets aan gaan doen.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?