Klacht Goedkoper.nl: ledlampen geretourneerd, maar geen reactie (laat staan aankoopbedrag retour) gehad

Klachtnummer
# 331411
Gebruiker
Sjonnie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb ongeveer 5 weken geleden lampen geretourneerd. die zijn bij het bedrijf blijkbaar zoekgeraakt (ik heb bewijs van ontvangst) Klacht ca. 1 1/2 week geleden geplaatst, maar nog steeds geen oplossing omdat men aan het zoeken is naar betreffende lampen. mijn mail en telefoongegevens (bel dan aub niet anoniem zodat ik kan terugbellen als ik niet in de gelegenheid ben op te nemen) zijn bekend. Ik hoor graag uiterlijk zaterdag welke oplossing geboden wordt, anders ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen.

De oplossing

bedrag gecrediteerd of vervangende lampen die wel werken. maar hoe dan ook: contact!

1 reactie

  1. Auteur
    Goedkoper.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Jan,

    U bent reeds diverse keren geïnformeerd dat wij een onderzoek hebben lopen mbt uw retourzending. Graag verwijzen wij terug naar deze berichten en doen wij een beroep op uw geduld in dezen.