Opgelost door Goedkoper.nl: Na retour geen geld terug.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 325550
Gebruiker
Elshout
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een artikel geretourneerd en nu kunnen ze het artikel volgens de "klantenservice" niet meer vinden. Ik heb alle bewijzen al 2 keer gemaild maar ik krijg nu geen reactie meer. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en mijn geld heb ik nog steeds niet terug ontvangen.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Goedkoper.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    U heeft enkele dagen geleden onderstaand bericht van ons ontvangen:

    Beste mwc,

    Hierbij bevestigen wij dat het bedrag € -75,90 op 04-10-2018 is teruggestort op je rekening.

    Indien je vragen hebt over deze terugbetaling, gelieve contact met ons op te nemen via het supportsysteem of telefonisch op 0900-1943 (50 cent per gesprek) beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 t/m 17:00.




    Met vriendelijke groeten,

    Klantenservice Voordeelkraam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elshout
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het geld bedrag is een dag na de melding terug gestort... hartellijk bedankt..
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?