Klacht Goedkoper.nl: Niet nakomen van gedane afspraken.

sad Niet opgelost
A. van Peer

Eerder een klacht ingediend dat artikelen niet werden geleverd. Levertijd was al zeer ruim overschreden. (de oorspronkelijke levertijd stond en staat nog steeds op de website) Na telefonisch contact bestelling geannuleerd en een bevestigingsmail gekregen dat er een terug betaling zou volgen binnen 14 dagen. Ook deze belofte is tot op heden niet nagekomen. Telefonisch contact is niet (meer) mogelijk. Krijg een bandje met "door een technische storing zijn wij telefonisch niet bereikbaar.

Zo snel mogelijk mijn betaling terug storten zoals schriftelijk is toegezegd.

A. van Peer
    Wordt totaal niet meer gereageerd op mail en/of brieven. Uiteraard is de schriftelijke toezegging van het terug betalen van het aankoopbedrag nog steeds niet gebeurd. Dit riekt echt naar oplichting.
    A. van Peer
    Na aanhoudend proberen en heel veel geduld (er zijn nog 15 wachtenden voor u) telefonisch contact. Na het wijzen op de eerdere toezeggingen is dezelfde dag het aankoopbedrag op mijn rekening teruggestort.

A. van Peer

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?