Klacht Goedkoper.nl: Niet nakomen van gedane afspraken.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 381831
Gebruiker
A. van Peer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Eerder een klacht ingediend dat artikelen niet werden geleverd. Levertijd was al zeer ruim overschreden. (de oorspronkelijke levertijd stond en staat nog steeds op de website) Na telefonisch contact bestelling geannuleerd en een bevestigingsmail gekregen dat er een terug betaling zou volgen binnen 14 dagen. Ook deze belofte is tot op heden niet nagekomen. Telefonisch contact is niet (meer) mogelijk. Krijg een bandje met "door een technische storing zijn wij telefonisch niet bereikbaar.

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn betaling terug storten zoals schriftelijk is toegezegd.

2 reacties

  1. Auteur
    A. van Peer
    Datum
    Wordt totaal niet meer gereageerd op mail en/of brieven. Uiteraard is de schriftelijke toezegging van het terug betalen van het aankoopbedrag nog steeds niet gebeurd. Dit riekt echt naar oplichting.
  2. Auteur
    A. van Peer
    Datum
    Na aanhoudend proberen en heel veel geduld (er zijn nog 15 wachtenden voor u) telefonisch contact. Na het wijzen op de eerdere toezeggingen is dezelfde dag het aankoopbedrag op mijn rekening teruggestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. van Peer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen