Klacht Goedkoper.nl: Reeds betaalde bestelling wordt niet geleverd en op vragen wordt voortdurend niet gereageerd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 414456
Gebruiker
Raatj038
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Een reeds betaalde bestelling (via de webshop op internet) van 14 november is nog steeds niet geleverd. De verwachte levertijd werd tot drie keer bijgesteld via een automatische mail. Laatste datum zou 4 december zijn. Op drie e-mails van mijn kant om te vragen waar het blijft wordt niet gereageerd, anders dan met een automatische tekst: "Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en geregistreerd onder het nummer #26004643. Wij streven er naar om uw e-mail binnen 2 werkdagen af te handelen. U kunt op deze e-mail reageren in het geval u extra informatie wilt toevoegen".

De oplossing

De betaalde bestelling zo snel mogelijk leveren. Was bedoeld als Kerstcadeau.......

4 reacties

  1. Auteur
    Raatj038
    Datum
    Na twee keer bellen en totaal meer dan anderhalf uur in de wacht iemand gesproken. Bestelling zou nu binnen een week geleverd worden. Even afwachten wat er daadwerkelijk gebeurt.
  2. Auteur
    Raatj038
    Datum
    Zoals verwacht....... : weer een automatische mail dat de levering is uitgesteld..... Echt ongelofelijk. Het begint gewoon weer van voren af aan..... Benieuwd of het op de nieuwe datum nu echt komt.
  3. Auteur
    Raatj038
    Datum
    Vandaag, 24 januari, is de dag dat de bestellingen verzonden zouden worden en ik een e-mail zou krijgen met een track- en tracecode. Tot op dit moment nog niets ontvangen.
  4. Auteur
    Raatj038
    Datum
    Vanochtend bevestiging gekregen dat één bestelling nu verzonden wordt. 20 minuten later een mail dat de verzending opnieuw vertraagd is.Met maar liefst (weer) een week ! Ongelofelijke manipulatie van de klant...... Totaal respectloos. Geen poot om op te staan als klant....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Raatj038
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na heel veel bellen en mailen blijkt dat een artikel dat al op 14 november besteld was niet meer leverbaar is. Geld zou binnen 14 dagen teruggestort worden, nu na drie weken nog niets ontvangen. Ook een ander product bleek niet meer leverbaar, ook daarvan zou het geld teruggestort worden. Ook nog niet ontvangen. Het is een enorme janboel bij Goedkoper.nl. Als klant word je zeer onvriendelijk behandeld aan de telefoon, na een gemiddelde wachttijd van een half uur. Op e-mail volgt een automatische bevestiging dat ze binnen 2 dagen antwoord zullen sturen: op bijna 10 van dat soort mails nooit meer wat gehoord. De klant wordt als zeer hinderlijk ervaren. Het melden van de klacht op deze website heeft me ook helaas helemaal niets geholpen. Heb nooit wat gehoord of gezien en niets gemerkt van enige verbetering in de klachtafhandeling bij Goedkoper.nl. Wat is het nut van deze site....?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen