Klacht Goedkoper.nl: terugbetaling 2 x 19,50

Klachtnummer
# 402393
Gebruiker
terugbetaling
Datum
1 reactie

Details

Klacht

wij hebben op 8 november op 2 reisjes geboekt naar de kerstmarkt in Munster.
Vanmorgen kreeg 2 vouchernrs.. In kon niet met TravelBerry chaten. Toen ik belde kon ik niet op 8/12 mee Alles was vol) op 7/12 kunnen wij niet.
Ik ga er vanuit dat u het betaalde bedrag (2 x 19,50) kunt terug storten op
NL 87 ABNA 0456 2707 95
Het jammer dat het zo gelopen is.
Jan Elissen

Gewenste oplossing

zie tekst

1 reactie

  1. Auteur
    terugbetaling
    Datum
    Zie mijn eerdere bericht met het verzoek mijn teruggave van de niet opgenomen uitstapjes op,8/12 naar munster
    Bericht hierop nog niet gekregen.
    Jan en Henny Elissen, Odijk

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen