Klacht Goedkoper.nl: Zeer slechte service, als er al over service kan worden gesproken.

J.M.E.P. Mulkens

Enkele weken geleden 3 producten gekocht en betaald, na 2 mails te hebben ontvangen bleek dat de producten niet op de afgesproken tijd geleverd zouden worden.
Mails gestuurd om te vragen naar de levertijd en of de producten geleverd zouden worden, bleef zelfs 1 product (laptop) zelfs niet leverbaar te zijn. Afgesproken met medewerkster dat mijn bestelling geannuleerd zou worden en het reeds betaalde geld geretourneerd zou worden binnen 5 dagen. Jammer helaas nog steeds niets terug ontvangen. Vandaag opnieuw gebeld met goedkoop en gevraagd per omgaande mijn gehele bestelling te annuleren en geld meteen te retourneren. Is niet mogelijk daar collega die dit zou kunnen doen niet meer aanwezig is. Afspraak gemaakt dat dit alsnog komende maandag zal gebeuren. Ben in afwachting. Toekomstige klanten van goedkoop ben op je hoede. Dit was mijn eerste en laatste keer bij dit bedrijf dat ik daar iets bestel.

Mijn betaalde rekening terugstorten per direct

J.M.E.P. Mulkens
    Vandaag 15 juli weer telefonisch contact proberen te krijgen. Bandje dat om technische redenen goedkoper niet te bereiken is. Dan maar weer per mail. Zou binnen 1 dag gereageerd worden. Inmiddels al 4 weken op mijn geld dat zou worden terugbetaald. Belbus van VARA/BNN in kennis gesteld voor hulp.
    J.M.E.P. Mulkens
    Na afgelopen maandag 15 juli voor de derde keer contact gehad met een medewerker van "goedkoper.nl", lijkt het er steeds meer op dat het voor mij "duurkoop" lijkt te worden. Medewerker reageerde met het duurt inderdaad erg lang eer u, uw geld retour krijgt. Maar kon mij niet vertellen wanneer ik mijn geld retour kan terug zien. Zou betreffende afdeling die op meeting waren nu niet bereiken, maar zodra deze terug waren zou hij zijn collega's informeren. Helaas zal ik weer trachten om telefonisch contact op te nemen.
    J.M.E.P. Mulkens
    Vandaag weer gebeld, zou urgentie van gemaakt worden. Was volgens medewerker niet normaal dat het zolang duurde daar er in hun systeem stond dat er gecrediteerd moet worden. Gevraagd naar leidinggevende echter die was niet op zijn plaats en kon ook niet aan de telefoon komen. Evenmin kon ik zijn telefoonnummer niet krijgen. Wachten verder maar af.
    J.M.E.P. Mulkens
    Nadat er afgelopen maandag door een medewerker van “goedkoop”, een urgentie mail is gemaakt naar een collega om mijn geld te crediteren zijn we inmiddels weer 5 dagen verder zonder dat er geld op mijn rekening is gestort. Maandag voor de zoveelste keer weer opnieuw proberen telefonisch contact te krijgen. Met de hoop dat er toch een keer zal worden terug betaald.
    J.M.E.P. Mulkens
    Afgelopen week getracht voor de zoveelste keer telefonisch contact te krijgen. Helaas was men bij "goedkoper", door een technische storing niet bereikbaar!!! Volgende week maar weer probleren en vragen wat urgentie bij hun betekent.

J.M.E.P. Mulkens
Mooie praat maar geen geld terug 😠

Ook een klacht indienen over Goedkoper.nl?