Klacht Goedspeelgoed.nl: Oneerlijk bij retourneren online aankoop

Klachtnummer
# 87274
Gebruiker
Bartschelfaut
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een bordspel 'stapelwoord' werd bezorgd in een vreemde dichtgeplakte plastic zak (zag er erg onprofessioneel uit) en in de doos zat niet de originele inhoud (spel is vergelijkbaar met scrabble). De houders waar letters op moesten komen te staan konden nog geen 6 letters ondersteunen, het spel wordt gespeeld met 7 letterblokjes pp (allemaal niet vermeld op de site).
Mijn moeder heeft dit spel opnieuw ingepakt in de 'originele' verpakking van de webwinkel met extra lagen verpakking ter bescherming van de doos bij vervoer. Zij moest zelf de verzendkosten betalen en bij ontvangst kreeg zij deze onprofessionele mail :
'Het spel is binnen. Het zit alleen niet meer in de originele verpakking. U heeft het spel opengemaakt en zelf weer (geprobeerd) in te pakken. We kunnen u 12,50 Euro retour storten.'
Een deel van het geld wordt onterecht achter gehouden. En de winkel reageert niet op het nette verzoek van mijn moeder om hun standpunt te veranderen.

De oplossing

De webwinkel biedt zijn welgemeende excuses aan voor de toon en manier waarmee ze met ons omgegaan zijn en het volledige bedrag wordt teruggestort inclusief verzendkosten als vergoeding. (de beloofde 12,50 is ook nog niet binnen)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Goedspeelgoed.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Goedspeelgoed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen