Klacht Goedverblijf.nl: Niet geleverde dienst.(2 Hotelovernachtingen all inclusive)

W.S. Klein

Bij Hotel Elderschans (Aardenburg) aangegeven dat mijn schoonmoeder een ongeluk heeft gehad (gebroken heup) Hotel geeft aan dat ik niet kan annuleren of verzetten.(uiteraard kan ik alles aantonen)
Ik mail daarna naar Goedverblijf dat ik de reservering wil vasthouden omdat de reservering op naam staat, maar niet degene die verblijft. Goedverblijf mailt terug dat ze contact hebben gehad en dat vrienden dan 2x€20 moeten bijbetalen.
Zondag komen vrienden vanuit Amersfoort aan in Aardenburg blijkt dat hotel wel heeft geïncasseerd maar kamer bleek niet vrij gehouden. Er kon alleen 1dag in (veel) mindere kamer overnacht worden. Vrienden zijn uiteindelijk weer naar huis gegaan.
Het lijkt mij duidelijk dat €238 euro incasseren en dan dubbel boeken makkelijk cashen is. Ik dacht iemand hier nog een plezier mee te kunnen doen. Er zijn nu 2 families gedupeerd.

Wij vinden dat Goedverblijf.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Goedverblijf.nl?