Opgelost door Gogido: Bedrijf levert geen prestatie na betaling en is niet bereikbaar

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 354945
Gebruiker
R.C. van Zanten
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het bedrijf Gogido biedt taxiritten aan van en naar Schiphol. Ik heb een taxirit geboekt op 6 maart vanaf Schiphol naar huis. De avond ervoor kreeg ik een berichtje dat de rit niet kon doorgaan. Ik had vooraf € 53,00 moeten betalen. sinds de bewuste 6 maart heb ik verschillende malen contact gezocht met het bedrijf, maar dat bleek niet mogelijk te zijn. Ik heb ook helemaal niets meer van het bedrijf vernomen. Toen ik op internet keek bleek dat diverse andere personen soortgelijke ervaringen hebben. Er lijkt sprake te zijn van oplichting.

De oplossing

Ik zou graag mijn geld terug ontvangen.Als er inderdaad sprake is van oplichting, dan lijkt het mij een goed plan om dit bedrijf in negatieve zin onder het voetlicht te brengen.

1 reactie

  1. Auteur
    Gogido
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Terugbetaling heeft plaatsgevonden op 11-3-2019 om 8:25 uur op het rekeningnummer waarmee betaald is. Er is vorige week sprake geweest van onderbezetting op zowel telefonie als administratie i.v.m. vakanties. Voor zover wij weten zijn er geen mensen die (langdurig) op terugbetaling wachten. Wel wordt er 'hoor-en-wederhoor' toegepast bij geschillen. Uiteraard moeten we dan wachten op de reactie van een taxibedrijf waardoor enige wachttijd kan optreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.C. van Zanten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Gogido?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen