Opgelost door Gogido: Bedrijf levert geen prestatie na betaling en is niet bereikbaar

content Opgelost
R.C. van Zanten

Het bedrijf Gogido biedt taxiritten aan van en naar Schiphol. Ik heb een taxirit geboekt op 6 maart vanaf Schiphol naar huis. De avond ervoor kreeg ik een berichtje dat de rit niet kon doorgaan. Ik had vooraf € 53,00 moeten betalen. sinds de bewuste 6 maart heb ik verschillende malen contact gezocht met het bedrijf, maar dat bleek niet mogelijk te zijn. Ik heb ook helemaal niets meer van het bedrijf vernomen. Toen ik op internet keek bleek dat diverse andere personen soortgelijke ervaringen hebben. Er lijkt sprake te zijn van oplichting.

Ik zou graag mijn geld terug ontvangen.Als er inderdaad sprake is van oplichting, dan lijkt het mij een goed plan om dit bedrijf in negatieve zin onder het voetlicht te brengen.

Gogido
    Terugbetaling heeft plaatsgevonden op 11-3-2019 om 8:25 uur op het rekeningnummer waarmee betaald is. Er is vorige week sprake geweest van onderbezetting op zowel telefonie als administratie i.v.m. vakanties. Voor zover wij weten zijn er geen mensen die (langdurig) op terugbetaling wachten. Wel wordt er 'hoor-en-wederhoor' toegepast bij geschillen. Uiteraard moeten we dan wachten op de reactie van een taxibedrijf waardoor enige wachttijd kan optreden.

R.C. van Zanten

Ook een klacht indienen over Gogido?