Klacht GOGO jongerenreizen: GOGO kan niet de vakantie leveren die wij geboekt hebben. ANVR artikel 9.9

# 451960
C.C.H. Rijkers

GOGO kan niet de vakantie leveren die wij geboekt hebben.

Statement 22-5-2020: Wij beseffen ons heel goed dat een GOGO-vakantie ook niet compleet is zonder toffe feesten, uitgaan en andere activiteiten.
Wij zullen daarom de vakantie niet door laten gaan als we geen representatief (nacht) programma kunnen aanbieden omdat er clubs en kroegen (gedwongen) gesloten blijven.
Statement 3-6-2020: GOGO = Feest. Maar in 2020 helaas niet. Veiligheid staat voorop!
Hoe graag wij ook anders hadden gezien, hebben wij helaas moeten besluiten vanuit GOGO geen grote evenementen en feesten op jouw bestemming te organiseren. Uiteraard zal er een aangepast activiteitenprogramma plaatsvinden maar dan wel volgens de richtlijnen.

Wij hebben geen vakantie geboekt voor een aangepast programma!

Volgens de wet mag ik een pakketreis kosteloos opzeggen omdat op de plaats van bestemming onvermijdbare en buitengewone omstandigheden voordoen die aanzienlijke gevolgen hebben voor de uitvoering van de pakketreis. Omdat de reden voor het opzeggen buiten mijn schuld ligt, heb ik recht op teruggave van het hele bedrag dat ik al betaalde voor de reis. Dit recht staat in artikel 7:509 lid 3 Burgerlijk Wetboek en is nader geformuleerd in de ANVR Reisvoorwaarden (artikel 9.9).

Met terugwerkende kracht het aanbetaalde bedrag terugstorten.

Wij vinden dat GOGO jongerenreizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GOGO jongerenreizen?