Klacht GOGO jongerenreizen: GOGO laat je in de steek

moustacherino

Met mijn gehele jaarlage zijn wij op eindexamenreis gegaan naar Mallorca. Onze hoofdboeker heeft via GOGO deze reis georganiseerd en alles verliep spoedig. GOGO kwam zelfs bij ons op school een feestje bouwen omdat we ons eigen feest op Mallorca hadden gewonnnen. Op Mallorca liet GOGO ons echter in de steek. We moesten plots 50 euro borg per persoon betalen (op de website van GOGO stond dat eind mei geen borg nodig was in dit hotel). Daarnaast hebben we niets meer van het privefeest gehoord. Bij onze reis zat ook een partyboot ter waarde van 45 euro inbegrepen, maar vlak voordat we de boot op gingen zeiden ze dat de partyboot op een andere dag was: twee dagen geleden. Geen partyboot dus. Toen op de laatste dag bij het uitchecken bleek dat het hotel weigerde om aan alle leerlingen (ongeveer 80) niet de borg terug te geven, deed GOGO er niets aan om ons te helpen. Toch mooi honderd euro verloren aan een al dure vakantie dankzij GOGO. Nooit meer op vakantie met GOGO voor mij.

Ik verwacht van GOGO dat ze ons het geld van de partyboot terugbetalen. De mooie beloftes die ze op dat moment maakten zijn niet waar geworden ("We gaan gewoon met de partyboot, en als dat echt niet lukt dan krijgen jullie een gepaste vergoeding"). Voor het privefeest en de borg verwacht ik op zijn minst een excuses en misschien een leuk privefeest hier in Nederland

Wij vinden dat GOGO jongerenreizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GOGO jongerenreizen?