Klacht Gold en Gems: Retour sturen gaat niet

Klachtnummer
# 556089
Gebruiker
Jonathan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een ring besteld, er staat dat deze binnen 7 dagen retour mag als het niet naar wens is. Hiervoor moet je eerst de retour per mail / contactformulier aanmelden, dit hebben we meerdere malen gedaan. Ook via Instagram. Zonder retouradres (welke niet op de website staat vermeld), kunnen wij niets retour sturen.

De oplossing

Dat we een retouradres krijgen en ons geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gold en Gems hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gold en Gems?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen