Klacht Goldcar Autoverhuur: dubbel betaald

Fijko

LS

Op 31 december 2018 een auto gehuurd, contract 15240699 klant 7922970 dit was een all-in overeenkomst incl. alles (uw tekst: de meest volledige dekking zodat u zich nergens zorgen om hoeft te maken). Bij de balie werd mij verteld dat mijn creditpas niet werkte en moest een voorschot betalen van € 160.13 zijnde brandstof. Nu ontvang ik terug een bedrag van € 28.00. Dit bevreemd mij daar ik € 160.13 betaald heb. De berekening is dan € 160.13 minus € 49.00 aan brandstof is een retour van € 111,13. Ik ontving slechts € 28,00 gaarne uitleg.

Tevens heb ik mijn bank gebeld over de weigering van de creditcard, dit is uitgezocht en er was niets verkeerd aan mijn kaart echter GoldCar heeft geen akkoord gegeven op mijn kaart en zo lijkt het dan dat de kaart is geweigerd, maar dat is dus niet zo. Het is een handigheidje van Goldcar zo legt de bank dit uit aan mij. Dit bevreemd mij zeer ook al omdat ik reeds jaren meerdere keren per jaar bij jullie huur! Bij de bank is ook bekend dat er veel van dit soort klachten binnen komen over GoldCar en daar schrok ik nogal van.

Een tijd geleden was er ook al iets niet juist en bij navraag aan de balie in Faro bleek dit foutief te zijn berekend en hebben wij ons geld retour gekregen.

Gaarne uitleg en een duidelijk verhaal hoe dit is ontstaan en gelieve het juiste bedrag te retourneren.

Mvg
Fijko Gerritsen

antwoord van Goldcar. Wat is het email adres om een klacht inte dienen bij Goldcar

Fijko
Antwoord op mijn vragen en het te veel betaalde retour storten.

Ook een klacht indienen over Goldcar Autoverhuur?