Klacht Goldcar Autoverhuur: Extra kosten afgeschreven Goldcar, autohuur incl. verzekering was reeds online voldaan.

sdevries89

Tot mijn grote verbazing moest ik bij het afhalen van de gereserveerde auto 166 euro betalen. Ter plekke gevraagd of dit de borg betrof maar de dame antwoordde in gebrekkig Engels dat dit te maken had met een voorschot van de brandstof, om te waarborgen dat de tank vol terug komt.
Na de huurperiode de auto met volle tank ingeleverd en nu zie ik dat ik maar 100 euro teruggeboekt heb gehad, waar is de 66 euro gebleven?
De huurprijs van 81,06 euro incl. verzekering was reeds voldaan bij het boeken via booking.com, er wordt ook duidelijk aangegeven dat hier geen kosten bij zouden komen.

Na het bellen met de tussenpartij rentalcars wordt er gezegd dat ik getekend heb voor de extra kosten. Zie ook bijlage. Deze is in het Spaans (welke toerist kan dit lezen??) en de dame in kwestie gaf, zoals hierboven gezegd, aan dat het totale bedrag dat van mijn creditcard werd ingehouden ten goede kwam aan borg/zekerheid dat de auto volgetankt terug zou komen. Omdat ik vooraf alles met booking.com had geregeld heb ik dit absoluut niet in twijfel getrokken.

Graag zie ik het bedrag van euro 66,00 zo spoedig mogelijk bijgeschreven op mijn creditcard. En een excuus is ook wel op zijn plaats.

nogsteeds niet opgelost
    graag reactie

vooralsnog geen

Ook een klacht indienen over ?