Klacht Goldcar Autoverhuur: geen reactie op claim en onverklaarbaar geld afgeschreven van credit card

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 419252
Gebruiker
Frabo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb kosten gemaakt omdat goldcar de wagen niet goed onderhouden heeft. ben gevraagd een mail te sturen naar Customer services van goldcar maar niemand antwoord.
Daarnaast wordt na 3 maanden opeens een bedrag afgeschreven van de creditcard. geen verklaring niks.

De oplossing

schade claim terug betalen, verklaren waarom geld is afgeschreven van creditcard na 3 maanden en bij onterecht terug betalen hiervan.

3 reacties

  1. Auteur
    Frabo
    Datum
    nog steeds geen reactie ontvangen
  2. Auteur
    Frabo
    Datum
    .;
  3. Auteur
    Frabo
    Datum
    Dit bedrijf reageert nergens op. Je kunt alleen per email contact hebben maar ze antwoorden niet, ook niet op herhalings mails

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frabo
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Goldcar Autoverhuur?