Klacht Goldcar Autoverhuur: Goldcar ES voeren een schade op die er niet was!

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 430619
Gebruiker
Maurik
Datum
1 reactie

Details

De klacht

8 januari jl. leverde ik mijn huurauto zonder schade in op Alicante airport na een paar weken hadden ze €389,00 van mijn Mastercard afgeboekt terwijl alles al in Nederland bij Do YOU Spain was geboekt en betaald.
Bij navraag bleek er schade te zijn geweest aan de achterklep wat pertinent niet waar is!
Zij hebben mij een foto gestuurd van een auto met schade waar ze de nummerplaten van mijn huur auto op hebben geschroefd of de medewerker daar heeft met het af tanken deze schade gemaakt.
Mastercard kan ook niets voor mij doen!

Wat moet ik nu?

Groet,
Ron

De oplossing

Ik wil dat ze het bedrag terug storten

1 reactie

  1. Auteur
    Maurik
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maurik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb geen reactie van Goldcar gekregen
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Goldcar Autoverhuur?