Klacht Goldcar Autoverhuur: Goldcar ES voeren een schade op die er niet was!

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 430619
Gebruiker
Maurik
Datum
2 reacties

Details

Klacht

8 januari jl. leverde ik mijn huurauto zonder schade in op Alicante airport na een paar weken hadden ze €389,00 van mijn Mastercard afgeboekt terwijl alles al in Nederland bij Do YOU Spain was geboekt en betaald.
Bij navraag bleek er schade te zijn geweest aan de achterklep wat pertinent niet waar is!
Zij hebben mij een foto gestuurd van een auto met schade waar ze de nummerplaten van mijn huur auto op hebben geschroefd of de medewerker daar heeft met het af tanken deze schade gemaakt.
Mastercard kan ook niets voor mij doen!

Wat moet ik nu?

Groet,
Ron

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze het bedrag terug storten
Geboden oplossing
Ik heb geen reactie van Goldcar gekregen
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Maurik
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Maurik
    Datum

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Goldcar Autoverhuur?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen