Klacht Goldcar Autoverhuur: Intimidatie om allrisk verzekering af te sluiten

Klachtnummer
# 72112
Gebruiker
jasperkoning
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via CarDelMar een auto gehuurd bij Goldcar in Bergamo, nabij het vliegveld. Alles geregeld, inclusief verzekering. Ter plekke wordt een allrisk verzekering aangeboden, die ik weiger. Met pure intimidatie word ik gedwongen alsnog die verzekering af te sluiten. Een klant voor me moet 600 euro betalen voor een piepklein krasje die de medewerker binnen 10 seconden ziet en die niet is aangekruist. Met name mijn vriendin jaagt dit zoveel angst aan dat we de verzekering toch nemen. Ik vertel de medewerker dat ik me onder druk gezet voel. Uit schuldgevoel verlaagt hij de prijs (van 19 naar 12,50 euro per dag) en zoekt hij een mooie GPS-zender uit. Nog nooit heb ik me zo bedonderd voelt als klant. Dit bedrijf moet strafrechtelijk vervolgd worden voor deze criminele intimatiepraktijken. Een grove schande.

De oplossing

Onderzoek naar handelswijze van bedrijf, interviews met medewerkers van bedrijf (of ze het beleid van het bedrijf steunen) en een strafrechtelijke vervolging. Dit is niets minder dan crimineel. Lees online voor meer reacties van slachtoffers: http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g187830-i816-k7339376-Goldcar_Rental_the_WORST_car_rental_company-Bergamo_Province_of_Bergamo_Lombardy.html

0 reacties

Ook een klacht indienen over Goldcar Autoverhuur?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen