Klacht Goldcar Autoverhuur: Misbruik door Goldcar van de situatie

# 312017
P.A. Davidson

In mei jl. bij via Rentalcars bij Goldcar in Palma (locatie vliegveld, Mallorca) een auto gehuurd. Daarbij heb ik volgens de website een volledige bescherming tegen mogelijke schade aan de auto genomen. Bij de balie moest ik een formulier tekenen voor meerkosten, nogmaals verzekering en extra kosten vanwege de locatie (op site staat vermeld dat luchthavenkosten inbegrepen is !)Je staat voor het blok, na een lange reis, omringd door reisgenoten en een vervolgreis voor de boeg. Niet tekenen is geen auto. Extra kosten ca 100,- Euro. Er was m.i. geen keuzevrijheid en sprake van een onrechtvaardige situatie.
Zowel bij Goldcar als Rentalcars geen enkel begrip voor de situatie,
Ook mijn voorstel om een acceptabel voorstel te doen werd afgewezen. Getekend is getekend. Wat kan ik doen om deze onrechtvaardigheid van zowel Goldcar en Rentalcars recht te zetten ?
De auto zelf was ok.

Een reel voorstel voor financiële compensatie

P.A. Davidson
Goldcar heeft n.a.v. mijn klacht bij HEN me een mail gestuurd, waarin nogmaals staat aangegeven wat ze in rekening hebben gesteld. Ook dat er sprake is van een getekende overeenkomst. Op mijn reactie dat dit onder druk etci s gebeurd hebben ze niet meer gereageerd. De Consumentenbond heeft me naar de Europese organisatie verwezen (de ECC). Zij gaven aan dat ik terugvordering maar via de Creditcard maatschappij moest regelen. En die stelde weer dat zij geen partij in het conflict zijn. Al met al van het kastje naar de muur. Hopeloos !

Ook een klacht indienen over Goldcar Autoverhuur?