Klacht Goldcar Autoverhuur: opdringen van eigen risico verzekering via Goldcar,ookal heb je een extra verzekering genomen

Klachtnummer
# 179303
Gebruiker
francis vermeulen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb in juli 2016 een auto gehuurd via Goldcar maar wel de kleine lettertjes gelezen.
€1.100 Dit is het bedrag dat wordt geblokkeerd als waarborg, TENZIJ JE EEN BIJKOMENDE VERZEKERING NEEMT en dat heb ik gedaan VIA de reserveringsbevestiging van Goldcar!!! bij Ik kom 11 juli bij het loket aan en krijg de auto niet mee als ik geen verzekering via Goldcar neem, ookal laat ik de bevestiging zien van de extra verzekering. Ze hebben mij, en andere klanten op een erg opdringerige manier een extra verzekering en brandstof aangesmeerd voor in totaal € 262,95.
€ 40,00 erbij en dan had ik het dubbele van de huurauto betaald!

De oplossing

Terugbetaling van het dubbele verzekeringsbedrag.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Goldcar Autoverhuur?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen