Klacht Goldcar Autoverhuur: Teveel ingehouden creditcard

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 403929
Gebruiker
VanDeWater4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben in eerste instantie voor 48 uur een auto gehuurd, maar dit bleek tekort. Vervolgens hebben wij voor een extra dag een aparte boeking gemaakt. We zijn via Alicante AirPort gereden om te kijken of we dezelfde auto konden houden, en dat kon. Nu krijgen we een naheffing voor 512 km, en is eenmaal de borg voor een tank €121 niet teruggestort. De kilometers voor de eerste 48 uur waren unlimited. Er is niets gecontroleerd vwb de gereden km na 48 uur. We hebben de auto volgetankt ingeleverd, maar dit is niet verwerkt in de eerste boeking. In totaal een teveel betaald van ruim €340. Behoorlijk duur voor een extra dag autohuur.

De oplossing

Ik wil de kilometers heffing en borg voor een volle tank gerestitueerd zien. Ongeveer €340.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
VanDeWater4
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tot nu toe GEEN ENKELE reactie van GoldCar. Een gewaarschuwd mens telt voor twee: huur hier echt NOOIT een ‘goedkope’ auto want je wordt achteraf belazerd en er is niets aan te doen......
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Goldcar Autoverhuur?