Klacht Golden Tailor: dure jas verknipt

Klachtnummer
# 82679
Gebruiker
Paulina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 oktober 2014 heb ik bij u een nieuwe lammy jas gebracht die te groot was voor mij. U nam mijn maat op en beloofde dat de jas niet te klein zou worden. Toen ik mijn jas op ging halen was de jas te klein en had u de knopen naar de rand verplaatst, duidend op het feit dat u al wist dat de jas te klein was gemaakt.
U wilde niet toegeven dat u als kleermaker zich had vergist. Ik heb u in de gelegenheid gesteld de klachten te verhelpen door de naden in de flanken aan te passen. Helaas heeft de door u geboden oplossing, niet het gewenste resultaat geboden. Ik wil u hierbij nog een laatste kans geven om schadevergoeding te bieden, b.v. levering van een nieuw lammy jas, of een die ik zelf mag uitkiezen voor de waarde van bij een erkend leerspecialist of winkel getaxeerde prijs voor de jas (zoals die was).
Als u hiertoe niet bereid bent, zal ik juridische stappen moeten ondernemen. Voorts stel ik u nu vast aansprakelijk voor hieruit eventueel voortvloeiende kosten en schade.

De oplossing

Aangezien de jas is verknipt en je niet van een klein jas een groter jas meer kan maken: graag compensatie in de vorm van levering van een nieuwe gelijkwaardige lammy jas, of een die ik zelf mag uitkiezen voor de waarde van bij een erkend leerspecialist of winkel getaxeerde prijs van de jas (zoals die was XXL). Nieuwprijs van mijn jas is 1000 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Golden Tailor hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Golden Tailor?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen