Klacht Goldendeals.nl (bestaat niet meer): Bestelling niet geleverd na 5 maanden en geen geld terug

misskartel

Begin april scheermensjes besteld. Na diverse toezeggingen per mail van een spoedige levering had ik eind juni nog steeds niets ontvangen. Heb toen per mail aangegeven per ommegaande mijn geld terug te willen. Allereerst de mededeling dat het werd doorgezet naar de leidinggevende. Half juli me nog maar eens gemeld omdat er niets was gebeurd. Nogmaals aangegeven mijn geld terug te willen. Mail zou toen worden doorgezet naar de administratie ter afhandeling. inmiddels is het september en heb ik niets meer gehoord of gezien.

Terugstorting bedrag + rentevergoeding. Zeker geen tegoedbon want ben niet van plan hier ooit nog iets te bestellen

Goldendeals.nl (bestaat niet meer)
    Mevrouw Pennings vandaag gebeld. Restitutie formulier toegestuurd vanuit GoldenDeals. Dit was helaas nog niet eerder gebeurt. Formulier wordt volledig ingevuld en terug gestuurd naar info@goldendeals.nl waarna onze administratie overgaat tot het retourneren van het geld.Met vriendelijke groet,
    Cees Koelewijn
    GoldenDeals
    misskartel
    Vandaag inderdaad telefonisch contact geweest en een mail ontvangen. Mail is ondertussen alweer beantwoord met de gevraagde gegevens. Nu 28 dagen afwachten of er wordt terugbetaald.

Ook een klacht indienen over Goldendeals.nl (bestaat niet meer)?