Klacht Goldendeals.nl (bestaat niet meer): Geen product en geen geld van goldendeals.nl

Klachtnummer
# 38051
Gebruiker
Debbie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 17-2-13 scheermesjes besteld maar heb dit helaas niet mogen ontvangen. Na gemaild te hebben moest ik een restitutie formulier invullen zodat ik mijn geld terug gestort zou krijgen. Ik heb tot op heden nog steeds geen geld ontvangen. Ik ben al vanaf het begin aan het mailen en bellen om mijn geld terug te krijgen. Na meerdere beloftes dat mijn geld binnen een week op mijn rekening zou staan heb ik dit nog steeds niet. Vis de site van de consumentenbond ben ik op deze site gekomen en ik hoop dat mijn klacht nu wel serieus genomen word. Ik heb dit al eerder geprobeerd via klacht.nl maar dit heeft niet gewerkt.

De oplossing

Mijn geld terug storten op mijn rekening en rente van alle maanden dat zij mijn geld al vast houden. En een compensatie voor de vele mails en telefoontjes die ik heb gepleegd.

2 reacties

  1. Auteur
    Goldendeals.nl (bestaat niet meer)
    Datum
    Geachte mevrouw de Graaf,Vanaf heden is GoldenDeals overgenomen door een andere partij. Het spijt ons te moeten lezen dat er problemen zijn ontstaan met uw boeking bij de oude GoldenDeals. Graag willen wij dit voor u oplossen.Inmiddels hebben wij contact met u gehad per e-mail en staat de terugstorting klaar om uitbetaald te worden.Onze excuses voor de ontstane situatie.Met vriendelijk groet,Team GoldenDeals
  2. Auteur
    Debbie
    Datum
    Op 25 oktober een mail ontvangen van Goldendeals dat mijn geld terug gestort gaat worden. Inmiddels is het 6 november en nog steeds geen geld op me rekening. Hoe lang moet dit nog duren?

Ook een klacht indienen over Goldendeals.nl (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen