Klacht Goldendeals.nl (bestaat niet meer): matrassen niet geleverd en geen reactie op emails

Mary

Begin augustus heb ik bij jullie 2 Micro pocketveringmatrassen van 90 X 200cm. met maar liefst 7 comfortzones besteld, en heb zoals verzocht het leveradres voor elke voucher doorgemaild. Toen ik begin september nog steeds niets had gehoord heb ik gemaild, en half september zouden de matrassen geleverd gaan worden. Echter heb ik niets meer vernomen, en ook wordt er niet gereageerd op mijn emails.
5 november kreeg ik spontaan een email waarin beloofd werd dat uiterlijk de week van 11 november de matrassen geleverd zouden worden, maar dit is wederom niet gebeurd. Op mijn email waarin ik meld dat ik liever mijn geld terug heb (ik heb inmiddels andere matrassen gekocht) wordt óók weer niet gereageerd.
Overigens werd in laatstgenoemde email ook beloofd dat het geld gerestitueerd zou worden als de deadline niet gehaald zou worden, maar ook dat is niet gebeurd. Overigens heb ik wel aangifte gedaan van internetoplichting bij de politie.

geld terug

Goldendeals.nl (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Mary
    gewoon geen reactie gekregen op deze klacht, ben dus opgelicht voor totaal € 358. Schandalig!