Klacht Goldendeals.nl (bestaat niet meer): niet leveren van bestelling

noei

Op 22 februari heb ik twee Iphone connectors besteld en betaald voor 11,90 euro. (bestelling #100018413). Na een paar maanden hierop gewacht te hebben, ben ik hierover gaan mailen. Telkens werd mij verzekerd dat ik de connectors binnen een paar dagen zou krijgen. De schuld lag steeds bij de leverancier. Vanaf juni heb ik erover gebeld, totaal 5 keer! Toen ik zei dat dat ook telkens kosten met zich meebrengt, werd er laconiek op gereageerd. Vorige week, toen mij weer werd verzekerd dat ik de connectors zou krijgen,( want de leverancier was er zelfs over gebeld!) heb ik, na een week tevergeefs te hebben afgewacht, weer een mail gestuurd. Hier werd niet op geantwoord. Ik ben het nu na ca. 6 mails en 5 telefoontjes wel zat! Wat is dit voor bedrijf? Waarom krijg ik die connectors niet en waarom word IK niet gebeld om te vragen of ik de connectors heb ontvangen??

Ofwel leveren, ofwel geld terug ( met extra bedrag voor gemaakte kosten!)

Goldendeals.nl (bestaat niet meer)
    Geachte mevrouw Oei,Vanaf heden is GoldenDeals overgenomen door een andere partij. Het spijt ons te moeten lezen dat er problemen zijn ontstaan met uw boeking bij de oude GoldenDeals. Graag willen wij dit voor u oplossen.Ik wil u vragen mij te contacteren op duygu@goldendeals.nl met uw bankgegevens zodat ik de restitutie voor u in orde kan maken.Onze excuses voor de ontstane situatie en ik zie uw e-mail graag tegemoet. Met vriendelijk groet,Duygu
    Team GoldenDeals

Ook een klacht indienen over Goldendeals.nl (bestaat niet meer)?