Klacht Goldendeals.nl (bestaat niet meer): NIET REAGEREN OP KLACHTEN EN RETOUR STUREN.

Geachte Mevr/Men
Onlangs heb ik bij GoldenDeal een Nicer Dicer gekocht,
naderhand bleek het niet te zijn wat ik wou.
De Nicer Dicer kwam uit China ,de echte uit duitsland.toen ik de firma Holla uit Simpelveld
daar over belde ,om het apparaat terug te sturen,zeiden ze ,dat moet Golden Deal doen.
ik heb verschillende e-mails gestuurd ,maar nooit geen reactie terug gekregen.
wat moet ik doen, om toch contact te krijgen , Ik hoop dat U mij kunt helpen
Alvast hartelijk dank voor Uw moeite, met vr gr Johanna Spaan

DE NICER DICER RETOUR EN MIJN GELD TERUG

Goldendeals.nl (bestaat niet meer)
    Geachte,Kunt u even een email adres toezenden dan zullen wij contact met u opnemen.Mvg. GoldenDeals
    HET IS NU IN BEHANDELING
    ZE VROEGEN MIJN E-MAIL,ADRES,
    WAAR ZIJN DIE ANDERE 6 E-MAIL ADRESSEN GEBLEVEN???
    Goldendeals.nl (bestaat niet meer)
    Geachte,Nu kunnen wij via de email contact met u laten zoeken door een van mijn collega's. U kunt het product retour zenden waar het vandaan naar u toegezonden is en u zult van GoldenDeals een formulier ontvangen. Of u dat even kunt invullen en terug sturen via de email. Dan zullen wij dit doorzetten naar onze administratie. En zij zullen ervoor zorgen dat uw geld weer terug gestort word. We hebben zojuist naar het email adres het betreffende formulier toegezonden. Als u het even kunt in vullen en retour kunt zenden? Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via diezelfde email.Mvg. GoldenDeals
    Geachte Mevr/Men
    Ik heb reeds 2x gereageerd op uw vragen,waarvan ik van U ,bericht heb gekregen,dat U mijn e-mail heeft ontvangen.
    J.spaan
    Goldendeals.nl (bestaat niet meer)
    Geachte,En heeft u een formulier van ons ontvangen en retour gezonden? Na dit formulier zal u uw restitutie ontvangen. Ik wacht uw reactie even af.Mvg. GoldenDeals
    Geachte Mevr Men. 29 nov 2012
    U vraagt mij te reageren op Uw vraag ,het formulier op te sturen,die U mij
    heeft gezonden . dit heb ik reeds 3 maal gedaan. ik reageer op al Uw e-mails,
    maar U reageert niet op mijn e-mails.
    Ik word langzamerhand beu van U . de nicer dicer is aangetekend retour gezonden.
    In afwachting . J.Spaan-Hake
    Goldendeals.nl (bestaat niet meer)
    Geachte,Wat goed om te horen dat deze aangetekent terug gezonden is. Ik heb doorgegeven aan de adminstratie dat het product afgeleverd is bij de leverancier. Ze zullen zo snel mogelijk handelen. Mvg. GoldenDeals

Ook een klacht indienen over Goldendeals.nl (bestaat niet meer)?