Klacht Goldie-estelle.com: Ik krijg mijn geld niet terug van goldie-Estelle.com

Klachtnummer
# 306073
Gebruiker
Danielluuh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een jurkje besteld op de site van Goldie Estelle. Dit jurkje heb ik 5 mei retour gestuurd, want hij was me te groot. 22 mei heb ik gemaild of ze het pakketje hebben ontvangen en hoe lang zoiets duurt voordat het wordt gestort. Ik heb een mail terug gekregen waarin stond dat ze 11 mei het pakketje hebben ontvangen en dat het vanaf dan uiterlijk 14 dagen duurt tot je het krijgt teruggestort. Ze stuurden dat ik het die zelfde week nog kon verwachten en als ik aan het einde van de week niks had ontvangen even moest mailen. Ik heb ze deze week 3 keer gemaild en uiteindelijk een reactie terug gekregen met 'zie hieronder het mailtje dat wij hierover hebben gestuurd'. Het is nu 1 juni en ze hadden me uiterlijk 25 mei terug moeten betalen. Het gaat om €54,95.

De oplossing

Ik wil gewoon het geld netjes terug gestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Goldie-estelle.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Goldie-estelle.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen