Klacht Goldsgym: Ik word genegeerd

The gym

Ik probeer sinds oktober mijn abonnement op stop te zetten bij de gym. Het is zo dat ik een 1jaars contract hebt getekend, maar door prive, verhuizeing en medische redenen niet door kan gaan. Telefonisch contact is er niet omdat de administratieafdeling alleen op mails reageren. Op mijn mails is er 1keer gereageerd met een afkoop voorstel en daarna ben ik tot vandaag genegeerd omdat ik er op in ging met vragen. Ik verzoek de gym om mij te bellen, dit wordt niet gedaan. Als ik bel, wilt de man van de administratie mij niet te woord staan. Ik word simpelweg zonder verklaring genegeerd en is er geen andere oplossing dan de afkoopvoorstel, terwijl mijn arts een medische verklaring geeft. Nu wil ik de afkoopvoorstel betalen, zeggen ze dat ik mijn abonnement vanaf oktober eerst moet betalen terwijl dit nirt mijn schuld is en sindsdien word ik nogmaals genegeerd, ook via de mail. Ik wil graag dat ze mij telefonisch te woord staan!

Ik wil dat zij mij niet meer negeren en de moeite nemen om telefonisch contact te houden zodat ik mijn redenen fstsoenlijk kan uitleggen

Wij vinden dat Goldsgym hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Goldsgym?