Klacht Golfclub De Koepel: Ondanks mondelinge toezegging tijdens aanschaf weigert club greenfees in te wisselen voor 2 x 9 holes

Reja

Greenfees voor 1 x 18 holes gekocht tijdens open dag. Mondeling is daarbij ondubelzinnig medegedeeld dat deze ook gebruikt konden worden voor 2 x holes.
Op 7 juli wilde mijn vrouw en ik tegen inwisseling van 1 greenfee ieder 9 holes golfen. Dit werd, ondanks mijn bovenstaande uitleg, door de adminstratie van de club geweigerd. We zagen ons genoodzaakt om € 30 euro bij te betalen.
Bij bestuur klacht ingediend en daarbij verzocht € 30 aan mij terug te betalen en mij te bevestigen dat de resterende greenfees gebruikt mogen worden als 2 x9 holes.
Men biedt slechts aan om de greenfees terug te kopen. Op mijn daarop volgende reactie (waarbij ik, in een poging om een compromis te bereiken, mijn eis voor terugbetaling liet vallen) werd gereageerd met de medeling dat men niet meer zou reageren.

Gewenste oplossing: Ik wil het recht houden om de greenfees in te wisselen voor 2 x 9 holes. dit overeenkomstig de toezegging tijdens de aanschaf.

Wij vinden dat Golfclub De Koepel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Golfclub De Koepel?