Opgelost door Golfplaza: Kapot golfhorloge moet gerepareerd worden.

E. Freese

We hebben bij Golfplaza een TomTom golfhorloge gekocht. Ondanks zijn jonge leeftijd doet hij het niet meer. We hebben Golfplaza een email gestuurd hoe hier mee verder te gaan. Geen reactie. Op de herinneringsmail ook geen reactie. onbeleefd en niet erg klantvriendelijk.

Golfplaza moet aangeven hoe we dit oplossen. We hadden het logisch gevonden als ze ons een antwoordnummer hadden gegeven waar we het horloge heen kunnen sturen en dat Golfplaza ons probleem oplost

Golfplaza
    Beste Dhr/Mvr ,

Wij hebben u klacht in behandeling genomen en al een aantal keer geprobeerd telefonisch contact met u te kunnen krijgen om een passende oplossing te vinden. Ik heb u vandaag ook een email gestuurd, ik hoop dat u contact met ons kunt opnemen.

E. Freese
    Ik heb contact gehad, diverse keren, met Golfplaza. Golfplaza op haar beurt met TomTom. Het is mij niet duidelijk waar nu de moeilijkheid zit. Horloge via Golfplaza opsturen naar TomTom lijkt zo voor de hand te liggen. Ik wil hem ook wel zelf rechtstreeks sturen maar dan moet ik wel van Golfplaza de juiste instructies krijgen. Die zijn ook toegezegd maar nog niet ontvangen.
    E. Freese
    Ik heb verzendlabel ontvangen en horloge is opgestuurd naar TomTom. Nu even verdere berichten afwachten of dit het gewenste resultaat gaat opleveren. TomTom is nu aan zet.
    E. Freese
    we hebben het golfhorloge terug ontvangen van TomTom. volgens de brief kon hij niet gerepareerd worden. wat er precies dan aan mankeerde is niet bekend. men heeft een refurbished vergelijkbaar horloge nu opgestuurd. we zijn er tevreden mee en Golfplaza heeft dit uiteindelijk goed opgepakt en geregeld.

E. Freese
Golfplaza heeft contact opgenomen met TomTom en een soort borg van 100 Euro aan TomTom betaald. Wij hebben het horloge met een door Golfplaza geregeld label opgestuurd. TomTom heeft bepaald dat het horloge niet repareerbaar is en heeft een vergelijkbare refurbished opgestuurd. Wat er precies aan mankeerde is niet duidelijk gemaakt. De nu gekozen oplossing is voor ons geen probleem. De klacht is naar tevredenheid opgelost! Mvg. Enno Freese

Ook een klacht indienen over ?