Klacht Golfplaza: Zool van Callaway golfschoen laat los

Klachtnummer
# 124195
Gebruiker
Persoon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Van eén van mijn net iets meer dan een jaar geleden gekochte Callaway golfschoenen heeft de zool los gelaten.
Volgens een Europese richtlijn is de minimale wettelijke garantieperiode twee jaar.

Ik ben met de schoen bij Golfplaza geweest met het verzoek, conform de Europese richtlijn, deze te repareren. Dit hebben ze echter afgewezen.
Ik heb dit nadien nogmaals per email verzocht, refererend aan de Europese richtlijn. Dit is wederom afgewezen.

Golfplaza weigert echter de Europese richtlijn na te komen.

De oplossing

Compensatie van de kosten van de schoenreparatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Golfplaza is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?