Klacht GoMundo.nl: 3 dagen venetie

Klachtnummer
# 143299
Gebruiker
Bruinsma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dinsdag 20 oktober tot met 22 oktober zijn mijn vriend en ik naar venetie geweest .
Er stond voor 3 dagen maar de eerste dag dat we aan kwamen waren we er pas om 3 uur en toen bleek het hotel vrij slechte zijn( daar kom ik zo op). we zouden de donderdag weer terugvliegen wat bleek dat we daarvoor al om 6 uur in de ochtend naar het vliegveld moesten.
Bij aankomst in het hotel piave waar van er 2 blijken te zijn.
De kamer was heel slecht waaronder heel klein en vies.
In de badkamer was het zo dat er veel rot zat.
Na te hebben geklaagt bij de receptie waar geen gehoor naar werd gegeven door slechte engels sprekend personeel. Heeft mijn vriend naar gomundo gebeld die zouden contact op nemen met het personeel. Zo gezegt zo gedaan. Er werd een schoonmaakster naar onze kamer gestuurd die over het rot zie dat we maar een raampje open moesten zetten. Die zat boven de ventilatie van de verdieping onder ons.
Toen de schoonmaakster weg was. Was de kamer nog net zo vies als daarvoor

De oplossing

Graag het geld terug voor het hotel wat we zelf hebben moet betalen en voor de reis

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GoMundo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GoMundo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen