Opgelost door GoMundo.nl: Slechte ervaring met gomundo.nl.

sad Opgelost
Fam de Boer

Ik heb een klacht over gomundo.nl. Als cadeau voor mijn verjaardag, heeft mijn man voor mij een reis geboekt naar Rome via gomundo.nl. Wij zouden vliegen met Ryanair, 27 november vertrekken en 29 november terug vliegen. Aangezien Ryanair alle wintervluchten geannuleerd heeft, heeft gomundo voor ons twee mogelijkheden gegeven. Of wij mogen onze reis volledig en kosteloos annuleren of wij zouden terug vlucht krijgen via een alternatieve maatschappij op 30 november. Wij moesten binnen 24 uur reageren en dat hebben we ook gedaan. Aangezien is voor ons niet mogelijk was om pas 30 november thuis te komen, hebben we gekozen om onze reis volledig te annuleren. Wij zijn inmiddels een week verder, maar hebben nog steeds geen bevestiging van gomundo ontvangen, ondanks dat we meerdere keren e-mail hierover hebben verstuurd. Wij willen zeker weten dat onze reis is geannuleerd om iets anders in te plannen. Maar niet meer via gomundo dus.
Wij vinden het zeer klantonvriendelijk dat we nog steeds geen bericht mogen ontvangen van onze annulering. En dat we op ons geld moeten wachten.

Geld terug storten voor de reis die niet doorging

Wij vinden dat GoMundo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Fam de Boer
Reis is geannuleerd. Geld is vandaag terug gestort

Ook een klacht indienen over GoMundo.nl?