Good4Hair is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Good4Hair: Uitblijven levering....
Details
Klacht
Ook ik heb december 2013, 4 haarverzorgingsproducten bij Good4Hair via internet besteld en betaald. Na het sturen van een email heb ik uiteindelijk een deel van de bestelling ontvangen. Ik ben nog steeds in afwachting van 2 producten...Ik heb meerdere keren per mail gevraagd wat de levertermijn is, en of anders gewoon mijn geld terug gestort kan worden omdat levering uitblijft.Het bedrijf reageert echter niet op mijn mails en heeft het telefoonnummer van de site gehaald. Erg vervelend.
Gewenste oplossing
Ik zou graag het resterende bedrag terug op mijn rekening willen zien.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.