Klacht Good4Hair: Uitblijven levering....

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 49557
Gebruiker
Suzanne
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ook ik heb december 2013, 4 haarverzorgingsproducten bij Good4Hair via internet besteld en betaald. Na het sturen van een email heb ik uiteindelijk een deel van de bestelling ontvangen. Ik ben nog steeds in afwachting van 2 producten...Ik heb meerdere keren per mail gevraagd wat de levertermijn is, en of anders gewoon mijn geld terug gestort kan worden omdat levering uitblijft.
Het bedrijf reageert echter niet op mijn mails en heeft het telefoonnummer van de site gehaald. Erg vervelend.

Gewenste oplossing

Ik zou graag het resterende bedrag terug op mijn rekening willen zien.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Good4Hair is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Suzanne
    Datum
    Na het plaatsen van mijn klacht op klachtencompas en melding bij de Consuwijzer heeft Good4hair het geld teruggestort.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Good4Hair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen